REKLAMACE
Reklamace

Veškeré reklamace vyřizujeme v souladu s platnými zákony ČR a níže uvedenými podmínkami a obchodnímy podmínkami internetového obchodu Lindo.

Kupující má povinnost si doručenou zásilku při převzetí prohlédnout a v případě poškození toto řešit s kurýrem PPL a zboží nemusí převzít.  Na poškození vzniklé při přepravě kurýrem se reklamace nevztahuje, a kupující je povinen tuto skutečnost řešit s přepravcem PPL, pokud bude požadovat nápravu po prodejci nebude reklamace uznána.

Záruční doba

Na zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na zboží, které bylo poškozeno nevhodným nebo neodborným zacházením, přírodními živly nebo běžným opotřebením. Záruka se nevzahuje na opotřebení vzniklé běžným užíváním.

Záruční doba se počítá od převzetí zboží kupujícím. Při výměně zboží je počítána nová záruční doba.

Reklamace a její uplatnění:

Pokud se v průběhu záruční doby vyskytne u zakoupeného zboží vada, má kupující právo:

v případě, že jde o vadu odstranitelnou, na výměnu vadného zboží, případně na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy,
v případě, že jde o vadu neodstranitelnou, na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy,
v případě, že jde o vady odstranitelné, které jsou ve větším počtu a brání užívání zboží, na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
v případě, že jde o vadu neodstranitelnou, které nebrání užívání věci a kupující nepožaduje výměnu zboží, na slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Kupující má povinnost si dodané zboží prohlédnout a neprodleně informovat prodávajícího o zjištěných vadách, a to:

e-mailem   lindo.obchod@seznam.cz


nebo telefonicky

+420 776 150 199


a poté zaslat nebo doručit reklamované zboží v originálním obalu nebo odpovídajícím přepravním obalu a přidat kopii prodejního dokladu na adresu vyřizování reklamací:

Mirek Diopan
Olbramická 229
742 83 Klimkovice

Pozor - důležité upozornění ! Při reklamaci nebo žádosti o výměnu zboží nám napište neprodleně email na adresu   lindo.obchod@seznam.cz

Nejsme na adrese pro doručení zboží k reklamaci a výměně a nemůžeme tedy reagovat na písemnou přiloženou žádost.

 

Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30dní ode dne uplatnění (přijetí) reklamace, pokud nebude s kupujícím dohodnuto jinak.

Reklamované zboží nám prosím nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudeme přebírat.

 

ODQ5ZDVjM