KONTAKTY

Lindo
www.Lindo.cz
lindo.obchod@seznam.cz
tel: +420 776 150 199
napište nám

Partneři

 

 

Při souběžné objednávce z obou eshopů zaplatíte

jen jedno poštovné.

 




MOŽNOSTI PLATBY A DORUČENÍ
Možnosti platby a doručení

Lhůta doručení 

Objednávky expedujeme do 10 až 20 pracovních dní.

Pokud potřebujete datum doručení upřesnit, napište nám dotaz na Lindo.obchod@seznam.cz 

nebo telefon +420 776 150 199 nebo do chatovacího boxu vlevo dole na stránkách.

 

 Způsoby platby

1. Dobírka: Zboží zaplatíte v hotovosti kurýrovi při převzetí zásilky.

2. Platby online kartou se uskutečňují prostřednictvím systému Barion. Informace o kartě se nedostanou k obchodníkovi. Poskytovatel služeb Barion Payment Zrt je instituce pod dohledem Národní banky Maďarska a číslo licence je H-EN-I-1064/2013.

3. Bankovním převodem v CZK: objednávku uhraďte převodem na účet číslo 2200155575/2010 FIO banka a jako variabilní   symbol uveďte číslo vaší objednávky

 

4. Bankovním převodem v EUR:

Číslo EURo účtu:   2500802690/2010 Fio banka a.s.
IBAN:                  CZ9120100000002500802690
BIC/SWIFT kód:   FIOBCZPPXXX
Varibilní symbol:  číslo Vaší objednávky

název účtu : Ota Hedervary

 

Číslo objednávky naleznete na potvrzovacím emailu, který vám přijde po odeslání objednávky a poté na faktuře. Variabilní symbol je nutný pro snažší identifikaci Vaší platby, pokud platíte bankovní převodem.

Email s potvrzením je Vám zaslán na Vámi uvedenou emailovou adresu, kterou jste uvedli do objednávky.

 Způsoby doručení

Dodání vaší objednávky zajišťuje v ČR firma Zásilkovna s.r.o. a na Slovesnku firma Packeta.sk na základě smlouvy uzavřené mezi firmou a Prodávajícím.

  • Způsob doručení zásilky si zvolíte při dokončení objednávky - doručení na adresu nebo na výdejní místo Zásilkovny, popřípadě Z Box. Pro slovenské zákazníky taktéž - doručení na adresu nebo výdejní místo Packeta.sk nebo Z Box.
  • O expedici zboží budete informováni emailem a sms zprávou z eshopu
  • Taktéž obdržíte email a sms zprávu od dopravce o uložení zboží na výdejní místo nebo s upozorněnám o datu doručení na adresu. Tyto zprávy budou obsahovat trasovací číslo zásilky.
  • Cestu vaši zásilky také můžete sledovat online.
  • Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo, si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.
  • Zásilku může vyzvednout libovolná osoba, není třeba ukazovat občanku, stačí znát kod, který byl zaslán na email a v sms zprávě.
  • Lhůta vyzvednutí se dá prodloužit odpovědní sms až na 21 dnů.(Tato služba může být před Vánoci dočasně pozastavena.

Cena poštovného a balného je stanovena podle způsobu úhrady zvoleném Kupujícím při objednávce.

 

Prodávající si vymezuje právo na požadování zálohové platby ze strany Kupujícího.


Cenu poštovného a balného při nadměrné velikosti zboží s Vámi domluvíme individuálně.

 

OWJjMD